dinsdag 17 juni 2008

Verbeteringen aanvragen


De keuken staat en je schrikt,. Is DIT de perfecte keuken vraag je je af?

Maar niets aan de hand je belt gewoon een keertje en dan zullen ze het wel komen maken dacht ik nog, of anders een nette brief naar de Keukenkuxx klantenservice.

Drie velletjes vol getypt in je beste nederlands met alle punten wat mis gegaan is en de punten die nog opgelost moeten worden.

Paar dagen later een brief in je bus ............

Spannend wanneer komen ze langs om alles op te lossen?

Erm ......niet, vraag maar of de monteur die de keuken geplaats heeft alles even oplost en die bepaald of er nog matrialen bijkomen is in het algemeen omschreven antwoord.

Monteur maar eens gebeld dan, er zijn paar dingen fout in mijn keuken wanneer kun je langs komen want wij willen graag verder met ons nieuwe huis het inrichteneen achterwand voor de keuken bestellen, enz enz .

Dus alle punten besproken met de monteur en waarempel daar kregen we een nieuwe licht lijst omdat die onder de plank uitstak. Moet u niet even lang komen om alles door te spreken met mij? vroeg ik de monteur nog in mijn onschuld.

Nee was niet nodig want die wist precies nog hoe de keuken er uitzag en hij kon ook geen stukje aan de planken zagen, of de witte randen op lossen of de kast van de koelkast maken of de krassen op 80% op de panelen oplossen of verzaagde wanden vervangen of plinten vernieuwen of de plint aan de barkant goed plaatsen gelijk met de panelen of of of.

Hij greeg tenslotte alleen één latje voor de afzuigkap!!!!

De scheef neer gezette kasten onder de bar en een scheef staande afwasmachine als ook het lichtlijstje van de afzuigkap vernieuwd de rest is voor de klanten service . . . . . . . . .


wordt vervolgt.

Geen opmerkingen: